Gebruikers van Enpron werken nu in een eerste versie van het gebruikersportaal. Deze is echter een aantal jaren geleden ontworpen en voldoet niet aan de verwachtingen van de klant.

De wens was een rustig maar duidelijk portaal, eentje waar de klant snel zijn verbruik kon zien en zo nodig daar op kan inzoomen. Niet alleen voor desktop, maar ook op mobiel. Hiervoor hebben we alleen het menu moeten aanpassen, de overige elementen schalen mee met het formaat van het scherm.

Men wilde een snelle mogelijkheid hebben tot opnemen van contact, hiervoor hebben we een contactformulier op het dashboard geplaatst, daar een chat nog niet haalbaar is voor het bedrijf.

Het laatste nieuws en de laatste gebeurtenissen zijn zichtbaar, waardoor het voor de klant soms niet eens meer nodig is om verder te hoeven kijken dan het dashboard.

Hieronder staan de weergaven van diverse andere pagina’s. Zo zie je de pagina voor het energieverbruik, waarin klanten tot op kwartierniveau hun verbruik kunnen monitoren.

Eveneens als een overzicht voor de diverse aansluitingen, overzicht van de al dan niet afgenomen diensten en het logboek waarin de klant eigen gebeurtenissen kan toevoegen en teruglezen als wel de activiteiten van Enpron voor hen kan terugzien.

Geef een reactie